Stimat juriu, mărturisesc cinstit că din meal plan-ul primei săptămâni am aruncat doar o porție mică din pastele de orez cu ciuperci și rucolla. Nu-i vorba că a fost prea multă mâncare, ci doar că au fost atât de bune, încât am zis că le împărțim la un prânz, activitate amânată până n-au mai fost comestibile.

Altfel, într-o săptămână în care am alergat de colo-colo, plină cu de toate, meal planu’ m-a ajutat să trăiesc fără griji legate de ceea ce pun în caserolă și farfurie. O singură dată am mâncat în oraș, dar de plăcere, nu de nevoie. Fără delivery, fără bătăi de cap, cu stomacul plin și mintea liniștita.

A fost bine? A fost. Mai facem? Păi, da, tocmai am făcut pentru următoarele 5 zile. Lucruri simple, nimic complicat sau mâncător de timp.

Prânz:

Carne de curcan la cuptor cu ierburi de Provence și salată mixtă din varză roșie, morcov ras, rondele de castravete, suc de lămâie, semințe de chimen și ulei de in

Pește la cuptor în crustă de semințe (in, susan, dovleac) cu salată de sfeclă roșie rasă cu susan, suc de lamâie și ulei de măsline

Cannelloni cu spanac și ricotta, rumeniți în suc de roșii, pe care i-am umplut cu o pâlnie mică. Voi puteți încerca și cu un posh de fursecuri. Eu am rămas fără, iar varianta umplerii cu lingurița e muncă de sisif care omoară zenul și cheful.

Cină:

Supă cremă de rădăcinoase. Morcov, țelină, ceapă, ardei gras, păstârnac și ceva broccoli fierte. Condimentate cu turmeric, sare, un praf de piper. Pasate și decorate cu verdeață proaspătă.

Salată cu năut, rucolla, ou fiert, ardei kapia și roșii cherry

Salată caldă cu fasole verde la abur, ton, pătrunjel, avocado și măsline nesărate

Cum m-am organizat

Am pregătit în avans peștele și curcanul care au mers la cuptor în același timp, coapte la foc mic.

Am copt cannelloni cu ricotta și spanac

Am fiert supa cremă

Am aburit fasolea verde și am pus-o într-un vas de sticlă cu capac, la frigider

Organize and simplify. Noua și vechea mea mantră. Nu descoperită accidental, ci trăită ca experiență în mai toate segmentele vieții, fie ele personale sau profesionale. Nu luați aceste articole din categoria meal plan ca literă de lege, ci făceți-vă propriile aranjamente, adaptate gustului și stilului vostru de viață. Țineți cont și de evenimentele săptămânii: ieșiri în oraș, vizite la prieteni, aniversări. Și învățați să improvizați și să folosiți leftovers-urile. Unui rest de friptură de curcan îi va sta foarte bine într-o salată cu multe legume sau într-un sandwich, dacă sunteți amatori, cu muștar dijon și strat dublu de frunze verzi.