Well, abia la ediția a-X-a mi-am făcut și eu curaj să particip la Webstock. Și nu oricum, ci alături de Andreea- Carmen Radu și o campanie de suflet, #citeșteeticheta.

Andreea este omul alături de care am dezvoltat una dintre cele mai frumoase și de interes, zicem noi, campanii de conștientizare. #CiteșteEticheta a demarat la începutul anului, iar acum este nominalizată la Webstock, la categoria Social Media Projects. Ca să înțelegeți de ce ne bucurăm așa, am să vă spun că Gala Webstock Awards este cea mai importantă competiție din online-ul românesc, în cadrul căreia vor fi premiate proiectele care s-au remarcat în ultimul an prin creativitate și originalitate. Un fel de Oscar în online. Iar proiectul ăsta, #CiteșteEticheta, muncit cu entuziasm zdravăn, inițiat de Andreea și dezvoltat de noi într-o dimineață mohorâtă de iarnă, în fața unui cappucino cu multă spumă, e acolo, pe listă. Inutil să vă spun cât de rotunde ne sunt sufletele, indiferent de rezultat.

Vineri, 29 septembrie, vom fi acolo. Pentru a ne lua doza de inspirație în cadrul celor două sesiuni și șase micro- conferințe despre Influence Marketing, Blogging, Instagram, Best practices, New digital ideas, Visual marketing. Și, omg, omg, Marius Manole va fi speaker! Începând cu ora 9:00, eventul poate fi urmărit și online, pe webstock.ro. Vă fac cu mâna, doar să mă anunțați că vă uitați. 🙂