pic

Termeni și condiții

ADMINISTRATOR SITE:

Denumire: Get in Touch SRL
Sediu: Prelungirea Ghencea 45, bl. F1, sc. A, Bragadiru, jud. Ilfov
Nr.Reg.Com.: J23/4302/2015
CUI: 35292927

Cont bancar: RO02BTRLRONCRT0331122701
Banca: Banca Transilvania

Telefon contact: 0725430312
Email contact: alina.trifu@ihealth.com.ro

Bifarea căsuței de termeni și condiții are valoare contractuală

I. PĂRŢILE ACORDULUI

Get in Touch S.R.L. cu sediul în jud. Ilfov, orașul Bragadiru, str. Prelungirea Ghencea 45, bl. F1, sc. A, Nr. Reg. Com. J23 /4302 /2015, CUI 35292927, cont bancar  RO02BTRLRONCRT0331122701, deschis la Banca Transilvania, reprezentată de Trifu Alina-Daniela, telefon contact: 0725430312, numit în continuare PRESTATORUL

Beneficiarul, persoana care achiziționează pachetul (pachetele) de nutriție, numit în continuare BENEFICIARUL.

denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea” având în vedere că:

  • PRESTATORUL pune la dispoziţia BENEFICIARULUI pachete necustomizate de nutriție (ADAPT, EVOLVE, IMPROVE)
  • BENEFICIARUL doreşte achiziţionarea pachetului de nutriție
    au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţii:

II. OBIECTUL ACORDULUI

  1. Obiectul acordului îl reprezintă vânzarea online de către PRESTATOR a pachetelor de nutriție prezentate pe platforma online ihealth.com.ro BENEFICIARULUI.

III. DURATA ACORDULUI

  1. Prezentul acord intră în vigoare din momentul achiziţionării de către BENEFICIAR a pachetului pus la dispoziţie de către PRESTATOR şi încetează la data comunicată în prealabil BENEFICIARULUI pe site-ul https:// www.com.ro/ sau subpagini ale acestuia.
  2. PREŢUL ACORDULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ
  3. Prețurile pachetelor de nutriție vor fi cele comunicate pe paginile de vânzare pentru fiecare pachet în parte.
  4. Plata se va putea face online, cu cardul, și se achită integral în momentul plasării comenzii.
  5. Factura fiscală se va emite la data debitării sumei în contul PRESTATORULUI (conform extrasului de cont) sau după confirmarea plății în contul BENEFICIARULUI (conform extrasului de cont).

IV. METODE DE PLATĂ

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa / Maestro / Mastercard).

În cazul opțiunii de plată ” Online prin card bancar ” veți fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.

  • Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaează prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
  • “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la deținătorul de card!

V. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

V.1. PRESTATORUL se obligă:

1.1. Să pună la dispoziţia BENEFICIARULUI pachete necustomizate de nutriție așa cum sunt ele prezentate pe paginile de vânzare ale pachetelor

1.2. Să ofere pachetele în cele mai bune condiții şi la termenele comunicate în prealabil BENEFICIARULUI şi stabilite în mod unilateral de către PRESTATOR.

V.2. BENEFICIARUL se obligă:

2.1 Să achite prețul convenit pentru pachetele de nutriție contractate, la termenele prevăzute în prezentul acord. În cazul în care Beneficiarul nu onorează termenele de plată comunicate de PRESTATOR, acesta din urmă este absolvit de obligația acordării serviciilor sau de livrarea produselor comandate.

2.2. Să nu pună la dispoziţia nici unui terţ, indiferent de metodă ori suport, cu titlu gratuit sau oneros, pachetul (pachetele) de nutriție pus(e) la dispoziţia sa de către PRESTATOR.

VI. RĂSPUNDERE

Fiecare dintre părţi este răspunzătoare pentru îndeplinirea întocmai, integrală şi la timp a tuturor obligaţiilor asumate prin prezentul acord.

VII. CLAUZA DE CONFIDENŢIALITATE

  1. BENEFICIARUL se obligă să păstreze confidenţialitatea faţă de terţi, să nu dezvăluie sub nicio formă şi prin niciun mijloc, să nu utilizeze în nicio modalitate, fie direct, fie indirect, fie în folos propriu, fie în folosul altuia, niciun fel de materiale, date, informaţii rezultate din/în legătură cu clauzele prezentului contract sau altor aspecte confidenţiale aparţinând PRESTATORULUI, de care BENEFICIARUL a luat la cunoştinţă în orice mod pe durata contractului.
  2. Obligaţia de confidenţialitate, astfel cum este prevăzută mai sus, se menţine în sarcina BENEFICIARULUI timp de 10 (zece) ani de la data încetării prezentului contract. Prin informații confidențiale se înțelege orice informație aparținând PRESTATORULUI sau terților cu care PRESTATORUL are relații sau privind activitatea acestora și care este transmisă de către PRESTATOR în executarea Contractului, precum și orice împrejurare relevantă.
  3. BENEFICIARUL declară și înțelege că vor folosi informațiile confidențiale care le parvin pe parcursul executării prezentului Contract numai in interesul și în scopul îndeplinirii obligațiilor sale contractuale și se obligă să nu le transmită terților, indiferent de motiv și indiferent de forma în care ar putea fi transmise.
  4. În cazul în care se dovedește că au încălcat obligația de confidențialitate, vor datora Beneficiarului penalități egale cu prejudiciul cauzat.
  5. Orice declaraţii sau interviuri, precum şi dezvăluirea oricăror informaţii către media în legatură cu pachetul de nutriție se poate face de BENEFICIAR numai cu acordul prealabil al PRESTATORULUI.
  6. Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra informațiilor din pachete sunt proprietatea exclusivă a PRESTATORULUI şi sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale.

VIII. CLAUZA DE NECONCURENŢĂ

  1. BENEFICIARUL garantează şi răspunde că nu va intra, în mod direct sau indirect, în concurenţă cu activitatea PRESTATORULUI și nici nu va oferi, în mod direct sau indirect, el însuşi, angajaţi ori interpuşi ai acestuia, cu titlu gratuit sau cu titlu oneros, alte pachete de nutriție care au obiect identic sau similiar cu cel pus la dispoziţia sa de către PRESTATOR
  2. În măsura în care această obligație este încălcată, BENEFICIARUL va fi ținut la plata daunelor interese către PRESTATOR, al căror cuantum este de minim 10.000 euro. În măsura în care prejudiciul cauzat este unul mai ridicat, PRESTATORUL va fi îndreptățit la repararea integrală a prejudiciului.

IX. ÎNCETAREA

  1. Prezentul Contract încetează în următoarele cazuri:
    1.1. prin ajungerea la termen;
    1.2. prin acordul scris al ambelor părți;
    1.3. prin rezilierea contractului.
  1. Părțile au dreptul de a considera contractul ca fiind reziliat de plin drept, fără cerere de chemare în judecată şi fără nicio altă formalitate prealabilă, în cazul în care partea în culpă încalcă oricare dintre obligațiile din prezentul contract considerate de către părţi esenţiale şi nu remediază această situaţie în termen de maxim 3 zile de la primirea notificării în acest sens de la cealaltă parte (notificarea putând prevedea şi un termen mai scurt, în functie de circumstanţe)
  2. În cazul neachitării la timp a serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligația acordării serviciilor online sau de livrarea produselor comandate.

X. POLITICA DE RETUR/ANULARE

  1. În baza legislației UE, la achiziția unui produs sau serviciu online, aveți dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
  2. În cazul în care BENEFICIARUL a primit deja prin email pachetul (pachetele) de nutriție comandat(e), acestuia nu i se restituie nici o sumă din prețul achitat.

 XI. FORŢA MAJORĂ

  1. Niciuna dintre Părţi nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.
  2. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 5 (cinci) zile de producerea evenimentului şi să ia toate masurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
  3. Dacă în termen de 10 (zece) de zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contact fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.

XII. ALTE CLAUZE

  1. BENEFICIARUL nu va fi îndreptătit să cesioneze şi/sau să transfere drepturile şi/sau obligaţiile rezultând sau derivând din pachet către un terţ.
  2. În cazul neachitării în mod integral, exact şi la timp a serviciilor contractate, conform art. IV, PRESTATORUL este absolvit de obligația livrării pachetului (pachetelor) de nutriție.

XIII. DOCUMENTELE ACORDULUI

  1. Prezentele termeni şi condiţii
  2. Orice altă informaţie de pe https:// ihealth.com.ro/

XIV. LITIGII

  1. Toate litigiile şi disputele referitoare la prezentul contract vor fi soluţionate pe cale amiabilă.
  2. În cazul în care părţile nu reuşesc pe cale amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv de către instanțele de judecată de la sediul Beneficiarului.

 XV. CLAUZE FINALE

  1. Părţile declară că înțeleg deplin efectele clauzelor prezentelor termeni şi condiţii şi că aceste clauze reflectă voinţa comună şi neîngradită a părţilor.
  2. Orice comunicare dintre părţi referitoare la prezentele termeni şi condiţii poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, potrivit dispozițiilor legale în vigoare.
  3. Modificarea prezentelor termeni şi condiţii poate fi făcută de către PRESTATOR fără acordul scris al părţilor contractante.
  4. Clauzele prezentelor termeni şi condiţii se completează cu dispozițiile legale în vigoare.
  5. Prezentele termeni şi condiţii se supun dispoziţiilor legii române.
  6. Prezentele termeni şi condiţii nu aduc atingere nici unui alt contract încheiat între Părţi.

XVI. Politica de rezolvarea a reclamațiilor

Pentru sesizări sau reclamații, vă rugăm să trimiteți un email la următoarele adrese și în termen de 10 zile lucrătoare, veți primi un răspuns: alina.trifu@gmail.com.ro

Pentru orice litigiu ce decurge din sau în legatură cu reclamația sa și care nu s-a soluționat pe cale amiabilă, Clientul se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului pentru persoane fizice. De asemenea, Clientul are dreptul să adreseze plângeri instanțelor competente.